En dag på skjutbanan då vi försöker färdigtställa det sista inför kommande SM.
Arbetsuppgifter att utföra (men inte begränsat till), Här finner ni åtgärdslistan.
Anmäl ert deltagande på Evenemang
Vi samlas på bana kl 09:00 och håller på till ca 14:00, beroende på hur det går.
Det kommer att finnas fika och lunch från Eggebygrillen.
Banan är stängd för skytte.
Hälsningar
Styrelsen







